REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád společnosti vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.
Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud není uvedeno více.
Kontrola zásilky
Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci.
Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.
Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží.
O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem.
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů.
Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
Adresa pro reklamace:
Killich s. r. o. – spojovací materiál,
Americká 215, 460 10, Liberec 9
e-mail : kancelar@killich.cz Tel: +420 485 163 014